Slödag...

Jag e lite trött efter gårdagens jobb. Det var stressande å rörigt men det gick bra. Man börjar vänja sig vid dålig information å en massa ändringar som bara dyker upp. Fast det e jobbigt å försöka ha koll så man kan göra ett bra jobb. Det blir säkert bättre längre fram men man börjar känna sig sliten.  Fast det som nog e jobbigast e att min pension försvinner efter jul och jag orkar knappt strida mot försäkringskassan längre. Men min advokart e en klippa han fixar mycket som man inte har en aning om. Jag väntar även på AFA kassan om något beslut som gör att man kan få några kronor extra. Hoppas bara allt löser sig snart det tar på mina krafter totalt.

Jag har fått fixat det mesta i julklapps väg men har en å annan kvar. Igår satte jag fram stakar å stjärnor. Imorse fick jag frispel å börja med gardinerna men insåg snabbt att det blev så där, skulle behöva uppgradera julgardinerna men vill egentligen inte. Jag har ju en takhöjd på ca: 2 meter på undervåningen så det blev till att nåla upp en halvmeter gardin. Jag tänkte först klippa av det men kom på att flyttar jag så blir det lite jobbigt att få gardinerna att passa. Fast det kanske e en bra anledning för att handla nytt. Men det e ju sisådär roligt. Nä nu ska jag ta å fortsätta å fixa iordning, ska ju inte bo hemma på ett par dagar. Så gött det ska bli med en lillsemester..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0