Livet e för gött

Jag har just börjat min lillsemester å är så nöjd. Har tänt en brasa å sitter å njuter för fullt. Katter å hundar ligger runt mig å det kan inte bli så mycket bättre. Svepte en pizza innan var så jäkla hungrig efter jag kommit hem från jobbet. Nu är stallet klart å hästarna är inne de mumsar hö å det låter så gott. Ska släcka hos dem om ett par timmar å ge dem lite morötter. Det e Nappe väldigt glad i så det blir nog några nöjda frustanden. Sitter å tittar på hästhoppning på tv å det ser så fräckt ut att våga hoppa 1.5 meter högt. Jag hoppar knappt en meter men jag e ju en riktig fegis =)

Idag på jobbet var det totalt kaos å så mycket folk var det längesen jag sett. Vi slog försäljnings rekord så det small om det. Fan vad vi e bra. Hoppas nu vår kära chef e riktigt stolt över oss för det e jag. Vi kämpa tappert jag å tjejerna å var riktigt beslutsamma att slå sommarens rekord, men vid 13.30 var det gjort så då skulle vi knäcka Göterborgs butikens rekord å det gjorde vi med bravur.. Så nu hoppas jag på en lugn söndag... Fast det kunde varit roligt med en sådan dag imorgon med, slår hemskt gärna fler rekord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0