Life is good

Min kära vän Linda säger alltid "Life is good" å hon har så rätt. Livet kan inte vara bättre. Jag har repat mig hyfsat efter vad det nu va jag hade, det sägs att det var en mild form av nasse sjukan. Så det kanske va det jag hade vem vet... Men piggare blir jag i alla fall så det e gott med lite ork igen.

Jag tog en tidig morgon idag å gav mig ut å rida vid 8 tiden, det regna lite men så gott det va å börja dagen med Nappes sällskap. Jag var även så smart att jag tog Schack, Svante och fick med mig Vincent på ett hörn oxå. Så nu har hundarna oxå fått en ordentlig promenad. Nappe är väl inte världens lyckligaste när hela hundgänget e med, men snäll som han är så låter han dem hållas när de jagar runt benen på honom.

Jag fick fika sällskap när jag kom hem, 2 busfrön å syrran dök upp med glasstårta å det var gott. Så kaffe å mys på förmiddagen va inte helt fel. Gladast över sällskapet är Skrållan hon gillar när barnen är på besök. Nu väntas en dusch eftersom jag varit ute å grejat i trädgården lite så nu är trädgårdsmöbler å annat inplockat tills det e dax att bära ut det igen. Sen är det ju dax för bamse gympa idag oxå, Emelies å min lilla grej ihop. Hon har säkert redan på gympadräkten med tights å benvärmare..... Ska fixa lite kort... De är så söta när de leker å gör hinderbanor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0