Ledig

Idag har jag gjort så mycket som jag inte orkat med innan när jag varit sjuk.. Dagen har gått så fort men det e så gött när allt bara flyter på.
Morgonen börja med en skogspromenad med häst å hundar. Sen var det hemmåt å 2 maskiner tvätt. Jag har ju bytt mobiloperatör så jag va på telia å fixa det sista. Det blev en blå mobil, de fanns i rosa å nån vit men det känndes inte som Malin mobiler.. Jag vill ha en som inte blir så skiten fort.
Jag hjälpte Inger att flytta en häst idag och det gick bra. Fast oftast e det inget krångel om man bara e lugn. Efter det så åkte vi till Skrea å jag klippte Rosensparre och det blev bra. Han var så lugn å sansad för att vara hans första klippning. Det e så synd att han inte blev en större ponny då hade jag velat ha honom, han har en riktigt bra skalle den lilla sötnosen. Nu har jag satt mig i soffan efter jag fått i mig lite mat å bullar som jag å Frida gjort. De var riktigt smaskens nu när jag börjar känna vad mat å annat gott smakar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0