Lång vecka...

Det känns som om denna veckan e så mycket längre än vanligt. Jag har jobbat 5 dagar å känner mig lite trött i kroppen. Jag e  inte helt frisk från flunsan heller.. Men men det går nog över snart. Red på min polle i fredags när jag var ledig å han var riktigt pigg efter 10 dagars vila. Så nu får det bli ordning på ridningen igen för det e inte nyttigt för mig att inte motionera.. Jag e förhoppningsvis ledig måndag å tisdag men då ska jag fixa volvon eller jag har fjäskat för en polare så jag slipper skita ner mig i onödan å det e kallt å vara i garaget nu. Men det e bara spindelleder å handbroms så det går fort när han fixar åt mig.. Fan vad jag e lat när det kommer till bilen jag e ingen mekare längre jag bara gasar tills det rasar... Ja det har blivit min filosofi fast en gammal volvo håller för rätt tuffa tag. Kommer nog att behålla den å kanske köpa en annan bil upptill kan inte bestäma mig. Har väldigt stor ångest över min svarta fara, jag gillar den men behöver en nyare bil med bälten om jag ska ha folk med mig. Vad som händer vid en krock med mig själv har jag redan vetskap om, man dör.. Men någon annans liv vill jag inte ha på mitt samvete. Man kanske kan sätta in riktiga bälten å det kan kanske bli nått som blir gjort sen men jag behöver en säkrare bil nu när man kör till jobbet. Det finns många tomtar som inte borde ha körkort som färdas på samma väg som mig när jag e på väg mot jobbet....




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0