Då va helgen förbi..

Jag har jobbat som vanligt å snorat som sjutton. Jag hostar å snorar än å det verkar inte vara nått slut på eländet.

Igår var jag på festligheter, ridklubben fira 25 år. Det var mat å musik å riktigt trevligt. Jag hamna vid Huberts bord så jag hade så roligt hela kvällen. Marie har världens roligaste kille jag kan skratta i timtal när han drar igång. Marie e oxå en riktigt kul tjejkompis, hon har alltid ett skämt på gång. Det var en så lyckad kväll men den blev tidig eftersom jag e förkyld å lite febrig än så behöver jag sömn.

Mina kattungar kom hem igen efter de bott hos ett par i några veckor. De trivdes nog inte där de stackarna. Nu sover de som stockar å verkar vara glada över att vara hemma igen. Jag hade dock vant mig vid att slippa städa efter dem men men ibland e det ödet som vill annat. Jag tror de får stanna här nu, jag har inte hjärta att ge bort dem.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0