Slapp Söndag

Hello alla där ute.... Denna helgen har varit kaos. Men jag gillar sånna helger. Vi var på konfirmation i Mellerud och det var kul att se alla goa släktingar. Vickan skötte sig fin fint i kyrkan och det gjorde lilla Emelie oxå. Fast det gick lite godismutor till Emelie, det är inte lätt att vara 4 år och sitta still i 1,5 tim i en kyrka. Jag har oxå problem att sitta där så länge. Efteråt var det mat hos moster Gittan, kallskuret och massor av fruker och annat gott. Vickan vet hur man skämmer bort sin stora kusin, hon hade gjort morotskaka och den är så god att man bara vill ha mer å mer hela tiden.... Jag körde hem på kvällen sen för jag hade inte ro å lämna Schacken med mina nya grannar för länge. Min hund är ju som hon är och det är bara att gilla läget.

Fredagen var en riktigt rolig dag. Jag fick se min häst bli riden av Jossan och han gick så bra han kunde, han är väldigt stark och tung riden. Jossan hade varit ute å festat kvällen innan så jag tyckte lite synd om henne, men hon är ung å rask så det gick nog ingen direkt nöd på henne.

Söndagen har så här långt inneburit städning å att få ordning i garaget. Vill ha in min bil ifall det börjar regna som det är sagt. Så nästa sak på programmet blir gräsklippning å sen blir det slappa framför dumburken....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jaa han va fasenimig inte lätt att ha att göra med. Men duktig va han o de gick ju bra tillsist! =)

2009-05-05 @ 20:00:21
URL: http://metrobloggen.se/jossansvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0