Friluftsdag

Idag var det friluftsdag för Ida och hon var med mig i stallet. Hon har inte ridit sen den senaste friluftsdagen förra året, men allt gick bra. Hon red Nappe och jag red Bästis, Inger grannen till stallet var också med på sitt Connemara sto Junessa.

På eftermiddagen skulle syrran till sjukan så jag och barnen var på vallarna under tiden och det var populärt. Vi var och titta på djuren. Grisar, höns, kalkoner och får var på plats. Hoppas det kommer fler djur de var så söta. Mina favoriter var linderödsvinen de var så stora och skitiga. Helt underbara vill ha sådana. Jag får nog kolla om man kan låna sånna godingar de kan ju gå på baksidan i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0