Suck!!

Dagen börja tidigt idag det var årets första tävling. Celine har varit mamma i 4 år så Elin tyckte det var dax att visa upp henne nu. Vi har ridit henne i 3 månader och idag var det hennes första tävling, Det gick jätte bra. Det blev tyvärr ingen rosett men hästen gick över förväntan.
Så kommer vi till mitt stora suck moment..... Varför gillar killar att behandla tjejer som luft??? Varför är allt på deras vilkor ???  Fattar inte de att vi tjejer har känslor??? Jag blir så trött!!! Jag har varit utan kille i 1 år nu och det var det bästa beslut jag någonsin tagit. Resan tillbaka har varit jobbig och många tårar har fallit. Nu mår jag toppen så varför kan inte mina vänner få må lika bra? Varför e livet så orättvist??!! Ja nog om detta hur mycket man än analyserar så hjälper det inte man måste ta tag i sitt liv själv.. Nä nu ska jag ta in mina bästa vänner från hagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0