Trötter

Ja eller sjuk.. vet inte riktigt vad som drabbat mig. Jag har sovit i mer än 15 timmmar på rad.. Det är inte riktigt min stil. Jag brukar sova som mest 9 timmmar å då har jag varit trött typ efter man varit ute å slarvat..hehehheh..
Jag har varit i stallet en sväng och det var riktigt gott med frisk luft. Nappe har fått nya skor av Elin. Han var lite busig idag när hon skodde det var flugor överallt på honom så jag fick spruta på äckligt flugmedel. Det luktar riktigt giftigt å citrus. Sen tog jag å Hillevi en skritt runda i skogen, alla hundarna var oxå med så det var full rulle ett tag men sen blev Schack å Svante trötta så då var det inte så mycket spring i benen längre. Alma har ju sitt eget tempo fast än så länge hänger hon på den gamla tanten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0