Huuummm

Ja jag har fått mig ett par funderare denna veckan, trots att jag har jobbat nästan hela tiden. Det har hänt en del som får en att tänka på om det finns en "rätt kille" där ute. Fast det är väl kanske så att jag inte är motaglig för rätt typ än, alla jag träffar påminner eller beter sig lika korkat som en jag bott med. Kan det vara så att jag dras till fel typ eller är det bara så att jag inte upptäcker de fina goa killarna för jag jämt dumpar sånna som jag inte orkar lyssna på.... Jag träffa en go kille härromdagen, han ville bjuda på kaffe på min lunch rast men jag bara sa tvärt nej.. Va han kanske den rätta?? Jag får nog vara lite mer lyhörd och kolla in dem mer.. Men en sak är säker jag verkar nog ha börjat tänka efter före....Det måste vara en bra sak så inte samma sak händer som alltid händer.. Jag blir kär och tappar huvet och tror att allt ordnar sig och vips är jag ihop med en ny psykopat!!??

Kommentarer
Postat av: Millan

BRA Tankar Malin!!

värda att fundera på för mej oxå.. =)

kramen

2009-07-14 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0