Vinterdäck

Ja idag skulle jag gjort en massa grejer innan jobbet men det blev andra planer. Jag fick åka till stan å till JJ's däck. Min far gick upp i atomform igår om att jag halkat runt på vägen till stallet å inga vinterdäck hade kommit på. Ja det kan vara så att min bil är det sista jag oftast tänker på så vinter däck e ju inte så prioriterat fast de ligger i garaget. Fast nu var jag rätt glad att jag fick mig en skrapa av pappsen för det var glasgata imorse. Det kändes lite säkrare att åka hem från stan för det spann inte hela tiden å jag hade fäste på stora vägen för det gick lite fortare på hemvägen. Så nu ska jag ta å byta om för det e strax dax för jobb.. Suck!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0