Tisdag

Jag har haft en så rörig dag idag. Jag å Inger skulle till ridhuset med hästarna å när jag kommer till gården är allt svart. Men de kan ju fixat å donat på morgonen ändå. Så jag tar ut min häst ur boxen å gör iordning honom och jag var klar vid 8.30 då går jag å knackar på för att se om jag ska släppa ut den andra hästen. Det visar sig att de har försovit sig så nån frukost hade de inte fått de små pollarna. Jag åkte iväg å red å det gick jätte bra. Sen fick min häst brunch istället... =) Jag åkte hem för att greja lite men e lite trött efter veckan som varit så jag ska bara vila lite på soffan... Lite blev länge typ 2 timmar så nu blir det en lång kväll å inget gjort i städväg eller bakväg.. Men e ledig på torsdag oxå..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0