Onsdag

Jag steg upp utvilad å lite piggare. Det första som är ett måste blir damsugning, f-n vad mina djur skitar ner. Sen blev det disk å imorgon har jag bestämt mig för att torka av lister å golv i alla rum. Inte så många men det tar ändå tid.. Jag ska även hjälpa Inger å fota hästar imorgon ifall att Luna kanske kommer att lämna oss på lördag. Jag hoppas att de köper henne fast ändå inte, för det är ett kanon sto som nästan skänks bort med tanke på hennes extriör å i avels sammanhang. Hon e så trevlig att man vill att hon ska få det bästa hem som går att finna. Ska även ta en ridtur på Nappe innan det blir tråk städning. Jag bör ju börja på det nu innan mina gäster kommer å ska bo här. Har ju visseligen 14 dagar på mig men det kan gå fort om man jobbar som jag gjort det sista. Är mer på jobbet än hemma fast det e helt ok när man väl kommit dit. Det jobbigaste är när man får städlust eller bara får fart med något annat å ska avbryta för att duscha å fixa sig i ordning för att köra till Ullared då känns det motigt värre. Nä nu blir det till att jaga mina djur en stund sen blir det sängen för en tidig morgon imorgon..

Tjing tjong alla där ute....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0