Myyyyyssss

Ja jag har blivit en riktig mys fis å bara går runt å mår oförskämt bra. Jag har släppt allt gammalt skit å låter saker mest bero. Har även kommit på att min semester påverkar mig så positivt att det känns som om att jag borde bo på denna plats permanent. Jag känner mig lugn å harmonisk nu när jag sitter mitt ute i ingenstans, det e kolsvart ute och inte är jag mörkrädd heller. Det e konstigt för jag borde vara lite orolig för det e jag ju jämnt hemma hos mig, då alla kan se in å jag känner mig inte säker helt enkelt. Jag ska nog bo mitt i skogen utan grannar då mår jag som bäst.. Lyktstolpar, bussförbindelser å asfalterade vägar e verkligen inte min grej. Nä nu ska jag lägga in fler vedträd i brasan å mysa lite mer med min största last just nu JULMUST.. Det e så gott... Krameli kram på er alla..


Kommentarer
Postat av: Pauline

Kommer du hit på fredag???Lite man och så lite tjejmys...Klockan 18 är du välkommen..Kram pauline

2009-12-02 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0