Månsken

Igår var det en sån super dag. Jag gjorde en sak jag inte gjort sen jag var tonåring. Fast det var ju inte så länge sen *fniss*. Jo det var ett tag sen dock. Det vi gjorde var att rida i mörker eller det var inte så mörkt när det är snö i skogen och månen ger ljus. Det var otroligt vackert att skritta i skogen med hästarna och alla 3 hundarna. Detta var faktiskt Hillevis id'e och den var strålande. Det som var finast var när månskenet lös igenom granet och kasta fina skuggor på vägen. Nappe och Bästis var nyskodda så de hade bra fäste på de isiga vägarna. Det är svårt att beskriva detta då allt är relativt, men har man möjlighet att uppleva det så gör det. Känslan av att sitta på sin goa häst mitt i skogen då det är riktigt mörkt och endast höra klappret av hästarnas skor är så befriande....Man tömmer all dålig energi och känner ett lugn som inte går att beskriva.

Vill passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0