Ledig

Har hjälpt Inger på gården lite idag. Vi har diskuterat hemsidor å Connemara avel, å det e så roligt. Inger väntar hem ett sto från Irland nästa vecka å jag e så nyfiken på denna varelse. Jag har sett fina bilder men de kan luras det e bättre å se vad det är när det kommer hem. Jag e ialla fall så nyfiken att detta e bättre å roligare än något på länge. Jag har blivit så inspererad så nu e jag oxå sugen på en Connemara. Nappe e ju till hälften Connemara så det e nog lite därför oxå, jag e så nöjd med min häst men e medveten om att han inte håller i all evighet. Så nu funderar jag på ett föl för om det kommer något trevligt nästa år så är Nappe 18 år när det e dax att börja rida en ny unghäst iså fall. Men man vet ju som vanligt inte vad som händer i framtiden men spåna kan man alltid göra...



Schackens polare Vincent e så söt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0