Kallt å fint

Hu vad det var kallt när jag gick upp vid 6 tiden för hunden ville ut. Men det ville inte jag kan jag lova, kallare än i sibirien typ. Nja skoja bara men 7 minus stod det på tempmätaren Brrrr.. Sen gjorde jag dagens sysslor mata djur å släppa ut dem. När jag va på väg hem till mitt lilla hus så kom det lite blixtrar vid höger öga... Ja migränet slog till.. fan inte idag jag ska ju jobba. Fort så skicka jag ett mess så de på jobbet vet för om ett tag så ser jag inget alls å huvet håller på att gå i bitar. Proppa i mig värktabletter å lite tradolan så man somnar (däckar) fort för då blir det inte så farligt. Sov som en stock i några timmar å nu börjar det räta ut sig, det e dessutom mörkt ute igen.. Jag tog en liten bensträckare i skogen innan å det var gott med kall, frisk luft. Ska försöka få i mig lite mat å julmust såklart det e ju lagligt att få i sig några liter fram till jul..

 

Gillar sån där mossa men den va finare i skogen än på bild... 



Vägen hem.. Även stans bästa gallop sträcka..


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Härligt det är med naturen.. Vi får ta en promenad ihop någon dag! Syns på lördag! Kram

2009-12-03 @ 19:26:26
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0