Regn

Jag vakna imorse av en riktig knall.. Flög upp och trodde mitt hus hade rasat samman men det var ju bara åskan.. Bara å bara det var riktigt läskigt, jag brukar inte vara rädd men imorse var jag inte tyken. Mina djur kom som rädda små barn det var bara Skrållan som så snällt tog sina ungar och gömde de bakom min stora kista. Jag han ju dra ut tv:n innan det slog här i krokarna och strömmen försvann... Jag överlevde men det var läskigt, heheheh... Jag är en riktig fegis, jag erkänner direkt...


Sen baka jag muffins det blev några plåtar, jag fick ju fika sällskap av Elin och Markus. Sånna besök är trevliga, det var längesen jag han att hänga med dem så nu muta jag med fika.

Ryktet spred sig till Måns att det fans muffins å bullar i min frys,  så det blev ett kvälls besök av familjen Månsson/Svensson. Det var ett tag sen de var här å det e alltid mysigt med Emelie och Eddie fast mina katter är inte riktigt vana vid busfröna. Så det blir lite att passa....Hehehehehe...






Eddie





Emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0