Regn

Det var fint väder vid 7 tiden när jag släppte ut hästarna. Sen tog jag en promenad med hundarna och katten Kurt. Den katten är så söt varje morgon och kväll går han med oss på promenaden.

Jag gick in en stund senare och gjorde mig i ordning för att hämta Emelie och då började det regna. Jag hade ju lovat en dag med min häst och en ridtur i skogen och har man lovat så har man. När jag kom ner till dem var hela ridmunderingen på, rosarutiga ridbyxor och häst tröjan. Så det hjälpte inte att det regna hon skulle rida.... Så blev det också. Vi fick söka skydd hos grannen för det öste ner och jag var helt genom blöt. Efter en stund fick vi gå hem i regnet för Emelie skulle ju rida och lite vatten hindrar ju inte en 4 åring.

 
Gammalbild sen i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0