Onsdag igen...

Känner inte för nått idag. Är trött, hängig å sur så det e inte nån bra dag. Var uppe på Stutelid och hur man än mår innan man kommer dit så infinner sig ett lugn bara man kommer in på gården och jag går ner i varv. Det är jättekonstigt å svårt att beskriva men jag trivs allra bäst där å att greja runt i stallet. Hoppas på att få en sån liten mysig gård i min egen ägo så småningom men just nu tror jag inte jag skulle orka. Mitt jobbande bryter ner mig sakta men säkert är jag rädd. Jag älskar att jobba men avskyr det ändå på något vrickat sätt. Schenker är roligt men bil å släp är såååå segt å för att inte tala om trailer körning det suger totalt. Nä skiter nog i att blogga mer ikväll jag känner mig så trist gnällig att jag blir trött på mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0