Ledig

Vakna av att bekant ljud idag.. Mmmm en flismaskin, men en V8 är alltid en V8.. Hahaha
Packade häst släpet med bröte från garaget och sen åkte jag bort till syrran och fyllde resten. Såg att flismaskinen och dumpersen var på grann tomten. Så barnen vill gå bort och kolla på maskinerna, så det fick bli så en stund. Eddie fick titta in i flisaren hos Jens så han var riktigt nöjd. Tänk vad en stor flismaskin kan göra för en liten kille. Såg dessutom att där var en ny snubbe i dumpersen =)


Gula prylar =)

I går var hovis på besök. Frasse fick brodd i både tå och trakt. Så idag hade han världens fäste.. Han var helt tokig när jag fodrade middag innan. Han har nog lite för mycket energi. Så det blir till att rida lite i veckan. Men nu ska jag åka till stan för att ta ett långt bad hos päronen.  


Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker jag känner igen de där gula sakerna... ;)

2011-01-19 @ 17:04:35
Postat av: malin

Mmmm jasså gör du ;) hahahaha Vem va snubben i skyttlen???? Glömde fråga Jens =)

2011-01-19 @ 21:00:24
URL: http://gisselstadsmalin.blogg.se/
Postat av: Frida

Fredrik Arvidsson. Gick i samma klass som mig i högstadiet, från Folkared=)

2011-01-21 @ 07:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0