Jul

Nu har det varit jul och jag överlevde den i år oxå. Även om jag var övertygad att jag skulle kunna spricka av all mat och godsaker.. Ja nu blir det som vanligt lite löften om att springa av sig kilona även i år. Fast jag tror jag gör en ändring på detta och skiter i det och hoppas att det går automatiskt =) Hahahaha
 
Jag har jobbat galet mycket eller nu ljög jag, massor med bomlass så det blir ingen rolig lön i januari. Jag har jobbar 4 nätter varje vecka i 3 veckors tid. Men har väl bara rastat lastbilen 2-3 ggr per vecka. Resten är bara att sitta standby i lastbilen och hoppas på ett lass någonstans när det inte finns gods till Norge. Det är lite drygt att behöva sätta sig i bilen och åka till Göteborg bara för att vänta till 20.00 och inse att idag blir det inget lass.
Men det är ett jobb ändå och många andra har inte ens det. Vet inte hur många jobb jag sökt med samma svar vi hör av oss efter nyår. Så det är bara att vänta.

Det har även kommit en ny liten katt till gården och Pelle blev hans namn. Syster sonen tyckte att han var en Pelle även om jag skulle kunna ge honom fler namn vid det här laget =) Den lille terroristen skulle vara mer passande =) Hahahaha

Får lägga in lite bilder när jag kommer till stan mitt nät vill nog inte bo på landet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0