Söndag igen

Ja så har denna helgen farit för bi. Men imorgon är det måndag och ännu en dag på jobbet. Fast sen blir det långledigt tills på lördag. Fast som vanligt händer det säkert något som gör att jag får jobba lite. Men det är rätt trevligt att vara där så jag lider inte så farligt..

Jag var på lite födelsedags kalas på Sörensgård igår, trevligt som sjutton. Massa goa och glada människor. Jag hamna efter  en stund i killhörnan vilket inte är så ovanligt. Känner mig lite mer hemma där av någon anledning. Jag hade tagit på mig kjol så det var många som höjde på ögonbrynen... Men det bjöd jag på...

Så vad som händer idag vet jag inte merän att jag ska nog åka och ta ett pass vattengympa. Jag känner att jag behöver röra på mig lite. Nappe ska vila imorgon med men på tisdag så är det full rulle igen. Då blir det nog ridhuset med Inger.

Hejs svejs så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0