Tisdag...

Jag har hamnat i en orkeslös svacka. Så trött och slapp hela tiden men hoppas det blir lite ändring på detta. Sitter och lyssnar på en gammal cd som jag fann vid en röjning i bokhyllan. Men där är en låt som får mig att tänka på bättre tider och jag bara sitter å ler när den går igång. Det är en riktig skitlåt men den upphottade versionen är stört rolig.. Den heter Naken i min säng, Vera har gjort den.. Lite sommar kul och många varv med 145:an blev det till denna låten. Det var faktiskt en riktigt rolig tid.

Nä nu ska jag försöka få något vettigt gjort här hemma. Jag har ridit och det var kallt, slängt i en maskin tvätt så den borde vara klar snart. Damsugaren har varit ute på sin dagliga tur. Facebookat har oxå gjorts så nu är det väl bara att göra lite annat pyssel som att åka till stan och kolla vad det kostar att fixa min bil. Jag fick ju på ett hjullager på besiktningen och det kanske kan vara en god ide att fixa det. Fast det kan ju oxå få vänta till torsdag då jag ändå ska in till stan. Imorgon blir det jobb igen och på fredag. Men vad ska man annars göra när det ändå är så jäkla kallt. Snart är det bamse gympa med både Emelie & Eddie så man kanske skulle ta en snabb dusch så man känner sig lite piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0