Slappt

JA det är ju en slapp lördag idag. Jobba med Frida och då blir det en del gjort och planerat inför tisdagens flytt av lager. Jag har ju gjort en hel del på lageret redan och idag fick jag gjort lite till. I morgon jobbar jag med Palle och är det så lungt som idag kan jag få gjort en hel del klart. Flytten tar en jäkla massa tid å planering då det ska inventeras mitt i allt oxå.

Nu på kvällen när jag kommit hem så frös jag som en vet inte vad... Jag fick ta in Ingers hästar på vägen hem från jobbet och var väl inte klädd för en massa minus grader. Så jag kom på den bra id'en att bada badkar hos mams å paps så jag ringde dem å kolla läget lite. Pappsen var dessutom sugen på nått gött från stan så jag tog vägen om Burger Inn och fixa lite burgare. Det satt som en smäck så gött va det.

Hade med datorn oxå pappsen gillar att låna den å kolla in golf annonser så många han kan hitta. Då fick jag mail av Inger. Det var ett kort sen i höstas som jag glömt att hon tagit. Så här kan det se ut när jag och flocken hundar ska på promenad i skogen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0