Tja..

Här har inte hänt så mycket. Frasse har gått i vagn i 2 dagar och idag släpade jag mig upp på honom. Jag är lite febrig och känner mig helt slutkörd. Tänkte att om jag tar en promenix med Frasse så brukar jag piggna till om det bara är så att kroppen sagt ifrån. Men så är nog inte fallet jag e sjuk på riktigt och sova verkar vara det min kropp gillar bäst just nu. Men jag ska vara pigg å alert i helgen då vankas det kräftskiva å några vill man ju pilla i sig. Hoppas på bra väder oxå så jag kan åka lite vagn och ha det bra.... Nä nu blir det mer honung vilket är skit äckligt och sen kanske nån kommer med lite mat till mig.....Hoppet är det sista som överger mig idag =)


Två godingar Piraat & Frasse

Frasse 4-mån efter han kom till mig....

Trött Piraat med världens sötase hängläpp =)

Tjing gott folk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0