Tisdag

Har sovit bort ännu en dag. Var i stallet i 2 timmar och var svimfärdig på vägen hem. Gjorde inget ansträngande idag, putsa båda selarna och ett träns. Det brukar ta typ nån timme så är det klart men idag rann svetten och jag var totalt slut så jag åkte hem och la mig igen. Vakna efter några timmar å åkte till mamma å pappa så jag fick lite sällskap å mat. Ja jag struntar ju i att laga mat när jag är sjuk så tur att mamma är lite bestämd så jag äter lite iaf. Just nu har jag bara nån grad feber så hoppas att den är borta tills på torsdag så jag kan jobba lite. Nä nu blir det ännu en film att somna till i soffan som min snälla pappa baxa in igår.....Jag är så nöjd med mina nya möbler så nästa vecka så fyller jag nog ett hästsläp eller två med möbler som gjort sitt i mtt hus...Tippen kommer att få en massa skit kan jag lova... 

See ya suckers =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0