Jaha...

Jag har inte så mycket att uppdatera er andra på. Hovis var ute idag och fixa Frasses hovar och det var ingen rolig uppgift. Han har fått en hålvägg på utsidan av vänster hov. För er som fatta vad jag skrev så inser ni att det kommer ta ett par ggr av hovis besök innan hans hov blir bra och i nuläget hoppas jag inte att det blir något regn, då det inte får komma in nån gegga eller annat skit i hålet som är stort. Men enligt hovis kommer det bli bra, det är bara jag som inte har tålamod som vanligt. Det får nog bli dojor fram så jag kan rida honom så småning om. Just nu får man vara lite försiktig.

Fick en jätte fin bild från när vi var hos Pia Steisjö och red en prova på distansritt.. Så jag lova fotografen att lägga ut det så här kommer det ;)


Foto: Inger Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0