Advent

De som känner mig vet att jag avskyr julpyssel i största allmänhet. Fast i år känns det helt ok att hänga gardiner å annat. Inte för att jag ska ha en massa tomtar å skit men lite gardiner å stakar/stjärnor kommer att finnas i mitt hem. Har fått en plast gran av mamma, då jag får lite kli i ögonen av vanlig julgran. Så har jag faktiskt investerat i kulor å glitter oxå, men får väl se om jag kan ha det i fred. Katt ungarna e ganska lugna. men gran med en massa bös i e säkert lockande. Jag har sett ut en gran i skogen som ska vara utomhus med lite ljus i det e det bästa med mörkret att få göra lite mysigt med ljus slingor.

Ska gå på jakt efter en topp prydnad till granen men vad ska man välja? Spira eller en hederlig stjärna... Jag får nog kolla både ge-kås å fynda. 

Sitter i soffan med Gucci i famnen å det e så mysigt, hon spinner å krånglar rundor. Fast det gör inget för hon e så söt. Nu är det snart dax att sova igen. Har ju jobbat idag, det var massor att göra inför morgondagen. Jag å Frida var på lagret å röjde å då blir det saker gjorda. Vi jobbar så bra ihop å det e sånna dagar det e roligt att gå till jobbet även om man har en dålig dag. Fast efter lite okvinnliga saker så garvar vi gött å dofter sprider sig... Fan vad det e gött med en likasinnad...


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

JAG VILL HA EN SYNT FARSAN, JAG VILL HA EN SYNT''!! ;)

2009-11-26 @ 06:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0