Nappe

Jennie min super coola instruktör va på besök idag. Jag börja lektionen men min fot svullna igen så Jennie fick ta över. Jag ångrar inte det en sekund sicken häst jag har!!!!!!!! Han va så fin, jag har aldrig sett honom så fin. JAG äger en guldklimp i lyxförpackning. När lektionen var slut och Jennie hade åkt hem så skulle vi släppa ihop valackerna, då var olyckan framme Bästis sparka Nappe så blodet rann ner för ena bakbenet. Det small som ett bösseskott så jag trodde Nappes ben var av, men tur i oturen så var det inte så farligt när vi väl hade tvättat av honom så nu är han nog halt ett tag. Jag ska dit upp på morgonen och lägga om det och kolla om det är svullet för då får jag ringa till vetrinären så han får göra ett böjprov och se att det inte blir något värre av det. Detta är livet som häst ägare en massa olyckor som man inte kan kan förutse.... Men jag älskar min lilla häst och som vanligt kommer han i första rummet..

Jag va med på sjukhuset idag med Emelie. Hennes fot skulle undersökas och det var bra. Det hade läkt riktigt fint enligt det snygge läkaren vi fick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0