Skarsnö

Jag som ofta går i skogen borde veta bättre. Men idag hände det som inte är så bra. Min hund skar sig på snön. Det syns ju inte att hon blöder innan man kommit hem å in i värmen. Då rinner det ganska ordentligt så det blev tassbandage på 3 tassar. Det är inte farligt eller ovanligt. Men man tar sällan ut sina jakthundar när det är skare men det misstaget gjorde jag idag. Men man tänker inte ibland, det var fintväder å solen skiner. Vi gick en riktigt fin å mysig slinga i skogen. Hundarna sprang å lekte å skällde så det var så mysigt. Det var för halt för att rida å då är det gott med en ordentlig promenad så man fått riktigt med frisk luft.



Min söta lilla hund med klister lindor på tassarna



Mina vita rönnbär i trädgården. De är ganska coola faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Coola rönnbär!!! =))) Me like, skulle man kunna ta in ju! =) Syns imon! Pöss

2009-12-18 @ 22:35:46
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0