Ojsan...

Det har varit mycket som hänt de senaste dagarna.. Härliga turer i skogen på min häst och att Jossan hoppa på honom. Ingen hälta dagen efter, undra om han är helt utläkt nu. Ingen har hoppat honom på 2 år förrutom nån stock i skogen då å då. Men Jossan hade roligt och jag har aldrig sett min häst så taggad innan. Detta lilla äventyr hände i måndags i ösregn. Idag var jag och Jossan ute på en galopp runda och vi kunde nog flugit i backen ganska många ggr. Vi fnissa åt så mycket att koncentrationen på Nappe och Keyen inte var den bästa. Det är så härligt med Jossan, hennes humor är inte att leka med vi skrattar hela tiden. Hade någon suttit ute i skogen idag och sett våra skuggfigurer eller när Jossan kläckte den briljanta idén om en linbana till stora skogen så hade de nog fått många skratt... Men vi har roligt och idéer är till för att diskuteras. Min häst var så pigg idag att jag faktiskt fått träningsvärk i låren av allt knipande i sadlen. Men det går nog över tills imorgon när det det är dax för en ny tur och sen ska jag kolla på Jossan när hon tränar dressyr med Keyen.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahaham Jaa, våra ideér är riktiga sluga. Och det är roligt att snacka me nån som har samma humor :D haha! Skuggfigurerna var inte LITE roligare! =)

Kraaamisss

2009-09-02 @ 21:49:29
URL: http://www.metrobloggen.se/jossansvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0