Jupp jupp

Jag får väl ta tag i saker å ting även om det e jobbigt just nu... Det e nästan helt bestämt att Royal min lille goding får lämna jordelivet rätt snart då han börjar bli gammal. Sen tänkte jag att jag skulle vara gott att bli lite hästlös men så blev det inte. Nu är det dax för ett sto så om nått år kan det kanske bli ett föl eller hon kan ju bli en bra ridhäst även om det e mer tveksamt. Jag kollar läget och bestämmer hur jag vill ha det sen. 

Fick en mysig stund med en väldigt speciell vän igår och sånt piggar alltid upp =) Ja han gör mig glad och just nu mår jag toppen i hans sällskap. Så hoppas väl snart att jag får se honom igen =) Nä nu ska jag sluta svamla en massa å ta tag i husets alla göromål =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0