Sunkig bil..

Hade en kort dag på jobbet och det va rätt gott att ta det lite lungt. Man hinner ju knappt säga hej till kunderna annars men idag kunde man språka med dem man gillar =) När jag kom tillbaka till terminalen så passade jag på att sanera lastbilen jag kör. Nu fattas endast en wunderbaum så den inte stinker läskig kille eller nått annat läskigt dött... Ja det är jobbigt att dela bil med alla men va fan snart får man väl ett bättre kneg och en bil man kan vara stolt över och hålla ren.

Kasta på mig ridkläderna när jag kom hem och var på gott humör. Men Royal var inte alls på gott humör å nu är han stel å eländig igen. Ska ringa Göran imorgon och kolla vilka dagar de slaktar å om det finns plats för honom. Det skär i hjärtat men har man djur får man vara realist tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0