Royal

Red min Royal idag för första gången på länge, jag behövde rensa skallen. Har börjat fundera på att flytta igen. Jag är så trött på jobbet och mitt trista sega liv. Det slog mig härromdagen att det enda jag gör är jobbar sover å hänger i stallet, det måste finnas något roligare att göra. Det lockar ju inte till 100% längre att åka runt med hästen och det saknas en gnista för att få körningen att funka igen. Detta kan ju oxå bero på att inte någon av mina hästar har framtiden för sig eller jo Frasse men vi passar inte ihop för 5 öre. Det har varit en evig kamp med Royal att få ordning på honom och än i dag skrämmer den lille rackaren skiten ur folk och det e ett jobbigt beteende då han inte gör det med mig. Vi har pratat om att ta bort honom å han beter sig riktigt illa ibland. Han är ju för gammal för att säljas och för tokig för att någon ska våga rida honom även om jag anser att han är den lättaste häst jag ägt. Ja mycket att grubbla på men det brukar ju oftast lösa sig i slutändan ändå......

                         
                                                                 Royal Scarlet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0