Oj som det blev....

Det var en super stressig dag på jobbet igår men jag redde ut det så min runda löste sig. Känns lite sådär ibland. Jag åkte första svängen till Karl Gustav rätt ut i ingenstans men på KG´s mekaniska är det alltid trevligt att sticka in näsan =) Där lastade jag lite och mös med grabbarna, de är alltid så trevliga. Resten av dagen cirkulerade jag Varberg och Varberg norra så det var inte så stressigt men det var många stopp.
Ska ju vara ledig tills på torsdag men det blev inte så. Fick frågan om ett extra lass till Oslo och det va ju inget svårt val. Tanken var först att jag skulle åka upp till Dalsland och vara lite social men har ju längtat som en liten gris efter min dragare. Så söndag natt viger jag åt en lagom tur och åker till Mellerud på måndag eller tisdag.

Igår va jag mer snurrig än vanligt... Vilket inte är bra. Jag va trött och sugen på nått att tugga på. Starta en balja pop corn och sprang runt som ett yrt höns och greja. Min mobil ringde vilket den gör jämt å jag glömde pop cornen..... Satan i gatan vad det rök och hade jag inte upptäckt det i tid så hade nog det brunnit fint i köket. Det stinker riktig brandrök i hela huset och nu öppna jag tvärdrag och hoppas på det bästa. 

Gicca kom hit efter min lilla incident och vi åkte till Södra Näs camping och hälsa på lite. Vi skulle bara hämta Giccas hund hos hennes syster i husvagnen men vi blev kvar en bra stund. Sen åkte vi runt lite planlöst och löste världsproblem, det behövdes kan jag avslöja. Å av allt tjattrande blir man ju hungrig så på hemvägen stannade vi på MAX. Vet inte riktigt vad jag tycker om deras mat men lyxshaken e fan bättre än sex....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0