Knas så det heter duga

Denna helgen lär gå till historien som en av de mest knasiga.
Fick upp ögonen rätt abrupt på vissa personer i min omgivning. Trodde de gick att lite på dem och att vissa inte skulle välja att dölja sanningen istället för att vara rakryggade å säga som det är. Ja falska idioter har jag i min omgivning så igår rök det minst 30 pers på FaceBook och nummer och medelanden raderades i mobilen. Nu är jag lite lack å lessen i ögat men det är bara att gilla läget å ta nya tag.
I går pajja röda lilla räcern så Biltema fick ett besök, döm av min förvåning när min förra sambo dök upp.... Vi har max sagt hej och hälsat artigt ett par ggr på 4 år. Men på något sätt idag så var han den där killen som jag föll pladask för en sommar kväll 1999 å som nog var min stora kärlek. Ja vissa saker sitter djupt å det som hände idag var så gott, att äntligen få tid att prata ut om en massa knas och det slutade på bästa sätt. Han körde dessutom "min" Impala -65:a som jag tjata att han skulle köpa å nu fick jag en massa cred för att jag tjatat som en tok. Tydligen så rullar det endast 2 ex. i Sverige. Han e så världs sämst på att smöra å när han väl gör det så e han rätt gullig faktiskt den gamle gubben =) 
Suttit på Donken å skrattat med Giccan och det behövdes efter denna helgen. Det var rätt gott att få snacka med någon som e lika knas som jag. Å flörta med snubben i kassan var ju lite trevligt =)
Sängen nästa och drömma lite sött å vakna på ett solskens humör imorgon =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0