Födelsedag

Ja jag har lyckarts överleva ett år till =) Känner mig dock inte som en tant och de flesta lyckas ju gissa att jag är yngre än vad jag är. Vet dock inte om det är för att de vill vara snälla vid en tant som mig =) Kan nog vara mina evigt knasiga frisyrer med tuppkanm och annat. Ja jag kör väl mitt race som vanligt och vill du hänga med är du välkommen. Om inte så struntar jag i det jag gör som jag vill ändå... Hehehehee

Tja jag minns knappt när jag blogga sist men får väl försöka uppdatera mig nån gång i veckan om min dator vill sammarbeta.

Har bestämt mig för att testa på att vara utan häst ett tag. Har liksom tappat stinget lite på den punkten. Det är inte lika roligt som det var förr på något sätt. Frasse ska på foder och åker i mars till den ende jag kan tänka mig att låna ut honom till. Royal kommer jag har kvar även om han åker till samma ställe så finns det möjlighet att vara ledig från honom bitvis bara det blir bete. Om nu det är så att jag inte får panik utan känner att det är ok att lägga ner så får jag ta beslutet om hur jag ska göra med Royal sen. Fast undra vad jag då ska göra på dagarna har ju inte varit hästlös många dagar på 20 år.... Ja det återstår att se. 

      
Kan det inte bli vår snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0