Vänner

Ibland är min mobil det bästa jag vet =) Är ju rätt duktig på att samla på bra å ha nummer har jag märkt. Satt och ringde på en massa jobb igår och idag har jag fått åka med Robban på hans jobb. Träffade hans chefen och sönerna när vi kom tillbaka till åkeriet och jag lämna över alla mina uppgifter så nu är det bara att vänta på att mobilen ringer.... Att man har vänner med bra jobb är en stor fördel i detta yrket har jag märkt och dessutom vet man var man inte ska söka jobb. Imorgon ska jag traska till ett annat ställe och kolla läget. Tips och annat från sina älskade vänner leder mycket långt. Det blir AF imorgon och presentera min fina plan för dem... Så håll i hatten Peter vad du nu hette i efternamn för imorgon drar orkanen Malin in i lokalen ;)


Dagen har luktat skit kan jag säga men det var det värt =)
Imorgon blir det en ny runda och likaså på fredag.
Hoppas på att ratta denna lilla Scania i framtiden eller iaf. ett tag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0