Fredag

Så har det gått en vecka på nya jobbet. Det e lite slemmigt och riktigt äckligt ibland men rätt roligt oxå. Det jag har mest bekymmer med är att lära mig att stå ut med lukten men snart kanske man blir som de andra, helt imun mot all stank.
Idag börja dagen med lakvatten från Bösarp till Varberg, 3 lass hann jag med sen sprang en packning läck, då var det bara att åka till åkeritet och fixa det. Tur att det finns grabbar i verkstan och Jan så klart som skulle ha bilen efter mig.
Tog min bil till Varberg och hoppa på Scanian för lite upplärning av den. Fick åka slam körning med den blääää säger jag bara. Jag fick köra lite men föredrar faktiskt Volvon även om Scanian är starkare så funkar jag bäst med Volvon. Hydraliken är lättare och nu kan jag ju den så det blev riktigt rörigt att ge sig i kast med Scanian.

Det verkar vara jobb hela helgen och det e ju helt ok har ändå inget bättre för mig. Dessutom verkar de andra grabbarna rätt nöjda över att jag vill köra helger så de slipper.

                                
Scanian                                                      Volvon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0