Vad är en bal på slottet..

Just nu går inget min väg. FK och AF strular som bara den.

Min katt Callaway blev påkörd i fredags och dog som tur var. Det var ingen tvekan om den saken. Så det blev en riktig pissfredag. Men det som är jobbigast är att se Gucci sitta vid trappen och vänta på sin syster varje dag. Men hon kommer säkert över det förhoppningsvis. Även om det värker i hjärtat att se henne så har hon blivit lite lugnare och mer gosig.

Tänkte göra en vän en tjänst att ta hennes katt. Hämta den efter jobbet i lördags men katten var inte så förtjust i de planerna. Så hon vägrade att äta och gosa med mig satt mest och morra och fräste hela tiden. Hon fick så snällt åka hem till sin matte igen och bo där. Så nu är katten nöjd igen och det är ju viktigast.

Ska hämta hem lilla Royal Scarlett på torsdag. Det ska faktiskt bli lite mysigt att få hem honom. Jag kan behöva en go pålle att rida nu när Frasse mest bara busar. Tog ut honom idag på en longering så han fick explodera, han hoppa bara lite och lät bli att bocka så nu kanske han fattat läget. Han ska vila imorgon och på onsdag ska jag rida efter jag longerat honom. Säkerhet före det mest nu känns det som. Men jag har inte tid eller råd att flyga av ordentligt så jag ska även ta på säkerhetsvästen igen.

Denna veckan i skolan är det truck kort som gäller... Så det är bara att plugga sånt man aldrig kommer ha nytta av. Kan lova att teorin och praktiken inte riktigt går ihop enligt vad vi lärt oss.. Det är bara att gilla läget och sitta av tiden =)

Nä nu ska jag, Linus och Gucci gå och lägga oss. Tidig dag imorgon oxå =)


Världens finaste Callaway ♥
Du kommer alltid finnas i våra hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0