Tuddelu...

Hej hopp på er alla.. Inget att uppdatera er på direkt. Men härrom dagen var jag hos Frida och vi tjöta lite allmän skit. Sen tog vi en lagom promenad runt Sörensgård och det var så gött. Frida min vän är ibland klok som en bok utan att veta om det. Vi diskutera ditten å datten som vanligt och sen när jag kom hem och funderade lite på vad som var sagt, så fick jag ju svaret på många av mina huvudbryn.
Så nu har jag en plan för mitt kommande liv. Dissa alla karlar som jag träffat jag är värd sååååå mycket bättre. Sen ska jag nog gå och ta ett samtal med en annan vän som kanske kan trolla lite bakåt i tiden så saker jag aldrig släppt taget om försvinner. Det är plan A helt klart.
Plan B kommer om ett tag då jag klurar lite på det ännu. Men att klara skolan och sen flytta på mig är nog vad jag behöver. Så det är en del av plan B.
Nä nu ska jag äta lite och sen åka till stallet för en promenad i skogen. Det är is överallt och min häst bara bockar och busar. Så jag går hellre än att riskera att få en flygfärd och att slå halvt ihjäl mig.

Tjingeling =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att höra att man kan va till hjälp! =) Tack för senaste! Kram

2011-03-07 @ 19:09:06
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0