Snön faller...

Ja det känns snart som jul igen. Jag gillar ju inte snö men det är vackrare och trevligare än regn och grå väder.

Veckan som gått har innehållt lite av varje. Var och red i ridhuset på Salut, det var gött att rida lite på fast mark även om han var lite svår. Man får nog leta efter knapparna en dag när man orkar fokusera lite mer. Var ju förkyld och febrig och orken infann sig inte. Men Veronica satt upp och då var han han fröjd att titta på. Vi hade även med oss 2-åriga Speedy Gangster som skulle miljötränas lite. Kan ju säga att Veronikas hästar är väl uppfostrade så de går på släpet utan att bråka och kan ledas i ny miljö utan att balla ur.. Tror jag ska skicka Frasse på träningsläger hos henne =)

Sen har jag varit på Scorett i 2 dagar och vädret har varit totalt kasst. Det har snöat, regnat, haglat och solen har tittat fram ibland. Jag har inte hunnit med ett skit på dessa dagarna. Så idag ska jag till stallet och greja med min häst. Sen ska jag städa lite och fixa här hemma.

Kvällen kan kanske spenderas i stan då ett band spelar på rock källaren. En vän till mig spelar i bandet så det kunde vara lite roligt att gå och lyssna.. Får väl se om jag kan lura med någon vän =)

Hejs svejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0