Söndag

Sitter och slappar i soffan. Jobbade igår och det var så mysigt att träffa mina kollegor lite. Ska in och jobba på tisdag igen. Fick även fortsatt jobb i februari så jag är nöjd eftersom arbetsförmedlingen suger fis.
Min handläggare är sjuk och tydligen så stannar allt upp som har med att göra klart papper så folk kan få gå på kurser de är lovade... Men vad gör det om man är arbetslös några dagar till så samhället får betala lite istället för att de på arbetsförmedlingen sköter sina uppgifter. Kan villigt lova att hon ska få höra att hon lever genom båda öronen när fanskapet väl är frisk igen....
Denna veckan har jag massor att göra och det ska rensas överallt och åka till tippen. Ska även åka lite lastbil med Peter så man lär sig lite rundor. Ska bli så gott när jag kan köra själv och Peter kan få åka lite... Stackaren kommer nog inte gilla det... Hahaha 
Nu ska jag ta tag i lite städning då min höft verkar vara ok igen. Så jag får lite ordning på torpet igen =)

Tjing tjing =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0