Måndag

Har fått lite ork idag eller snarare jag var tvungen att sanera huset... Vaknade inatt av att blomkrukorna inte stod kvar i fönstret... J-vla katter!! Tydligen var det någon rolig lek som spåra ut lite så krukor och lampor flög.
Fick ju en bra anledning att röja allt som varit sen julas.. Bytte gardiner och möblerade om för den kommande soffan. Kommer att få det så mysigt i mitt vardagsrum är väldigt nöjd så här långt. Nu är önskemålet en ny tv så jag slipper flytta ner den jag har.

Nu blir det en ordentlig paus innan jag ska åka till stallet och klippa lite häst. Har fruktansvärt ont i min jäkla höft. Men det blir lite värktsabletter så tar jag smällen senare ikväll.. Ska ju dessutom jobba imorgon så då blir det lite alvedon igen. Kan inte fatta vad jag gjort för att höften ska värka som den gör.

Nä dax att lägga upp fötterna å ta ett djupt andetag.. Ska bara putta mer en å annan katt från soffan så man får plats =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0