Hmmmm

Varför blir det inte som man tänkt sig som vanligt?????
Ja det verkar vara nån oreda i mitt liv just nu men hoppas snart att det rätar ut sig så det blir lite flyt igen.

Dagen har bestått av ett besök på djursjukhuset med syrrans katt Findus. Tog bort dränet på halsen efter han blivit biten av en annan katt. Allt gick på 5 min så sen var det bara att åka hem och hämta barn på dagis. Så jag tillbringade eftermiddagen framför kaminen med datorn medans barnen var ute och härjade. 
Det blev en snabbis till stallet för att sen åka tillbaka till syrran för lite kvällsfika.
Så nu ska jag minsann hoppa i bingen eftersom det är jobb på schemat imorgon.

Natti natti =)


Goaste Findus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0