Vabbar

Idag fick jag äran att vabba lite eftersom jag är ledig. Det e rätt mysigt att umgås med busfröna helt själv. De gör inte mycket väsen av sig när syrran och Måns inte är hemma. Emelie har hosta och är trött och Eddie verkar inte heller vara så pigg men lite mat har de fått i sig och nu är det Nikelodeon på tv. Jag passar på att blogga lite och kolla nätet.

Tror jag hittat bilen jag söker. Satt på blocket och kolla runt lite och hitta en 945:a som verkar lovande. Försäkringsbolaget ringde och erbjöd mig 10.000kr för vita faran så det var ju bara att gilla läget. Så nu är det ju bara att skaffa något annat som är roligt. Ska åka bort till Rejmes imorgon och tömma 855:an på grejer.

Ska även åka bort till en av grannarna och lämna Royal på prov. Hoppas bara att han gillar sitt nya ställe och att de gillar honom så är jag en häst mindre igen. Nu ska jag dessutom kolla efter en annan stallplats till Frasse. Det blir lite omständigt att ha honom i Ullared om jag nu ska gå i skolan på dagarna i Falkenberg. Får väl kolla först om jag klarar antagnings provet som börjar nästa måndag.

Nä nu blir det att sätta sig i soffan en stund. Hoppas Svampbob börjar snart så jag inte somnar =) 

Tjingeling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0