Tisdag

Ännu en dag på Rönnåsvägen med vabb. Men det är lite mysigt. Tycker synd om de små juvelerna som har ont i halsen och hostar. Lagade lite mat innan och nu bakar jag bullar. Alla mutor är bra bara de äter.

Min dag började tidigt med att köra lite släp. Grannens häst har gått bort och de behövde lite sällskap till valacken som blev kvar. Vad passar inte bättre om Royal. Jag körde gladerligen över min lilla plutt så han kommer till nytta igen. Jag hinner ju inte med honom alls och hos Gunnel så finns de fler som kommer över och rider. Så då får även Royal ta sig en sväng i skog och mark. Så alla nöjda och glada, det var så lungt att släppa ihop dem så detta går nog toppen.

Tog mig en sväng till stan oxå och tömde 855;an så nu kan den gå till skroten. Satt på nätet igår och fastna för en ny volvo kombi. Det kan kanske bli en 945;a om den finns kvar imorgon och jag tycker om den. Jag ska ringa på den om en stund bara jag fått bakat färdigt.

Tuddelu =) 


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Tack Malin, det skall bli roligt att lära känna din lilla plutt som inte är så liten eller hur?

2011-02-08 @ 15:42:03
Postat av: malin

Han e ju liten om man jämför med resten av pållarna i stallet =)

2011-02-08 @ 16:23:54
URL: http://gisselstadsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0