Slut på det roliga..

Fredag idag och jag fick sluta tidigt. Stefan och jag var klara och hade lastat bil och släp redan vid 2 idag. Så jag kom hem i riktigt god tid. Det har varit tidiga mornar även om det är segt att gå upp så har ju jag inte problem med det. När man väl klättrat in i Scanian så är man ju redan på gott humör. Kommer att sakna Stefan, Stefan och Dennis de 3 är fruktansvärt roliga att slänga käft med.
Man får väl hoppas att någon av dem kommer att få ha mig på nästa praktik när jag är klar med kortet. Om det inte blir att man hamnar på något annat ställe. Schenker var ett intressant ställe att vara på, en del intressanta människor sprang man ju på. Imorse satt vi och tjöta lite skit på väg till Nettos lager och jag nämde att syrran fyllde år... Då dök det upp en lastbil framför oss...



Lite passande att syrran heter Catrin fast stavar med C.. Sa strax innan vi kom till grinden att jag borde ringa och sjunga i örat på henne men jag lät bli.

Nu har jag även hunnit med stallet och myst lite med min bästa vän Frasse. Gjorde hela stallet idag och det var gott att röra lite på sig. Bar vatten till 3 box så det blev några hinkar, det var gott med lite "riktigt" kroppsligt arbete. Även om man drar lite pall och drar i sidor på lastbilen så är det inte samma muskler man använder. Känner mig lite seg och trött så det blir nog en tidig kväll idag. Har ju lyckats somna varje kväll i soffan så det blir nog samma visa om en stund....

Tuddelu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0